Orka helpdesk

Što je Orka helpdesk?

Orka je web aplikacija koja vam omogućuje da jednostavno i efikasno organizirate one dijelove poslovanja koji se zasniva na upitima ili zahtjevima korisnika, odnosno da uspostavite takozvanu „stalno dostupnu službu za korisnike“

Kada vam treba Orka?

  • ako vaša tvrtka zaprima upite ili zahtjeve klijenata te vam je potreban sustav za obradu, delegiranje, klasifikaciju i obavještavanje po zahtjevima
  • ako unutar tvrtke ili organizacije imate uslužni odjel (npr. IT službu) koja mora rješavati korisničke zahtjeve djelatnika
  • ako imate kombinaciju A i B

Kako je nastala Orka helpdesk?

MIT Software ima iskustvo razvoja i automatizacije helpdesk softvera kroz više desetljeća svog rada, imamo aktivne ugovore s više od 100 tvrtki gdje održavamo naše produkte kod više tisuća krajnjih korisnika. Za svoje interne potrebe razvijali smo u prošlosti više verzija helpdesk a, u raznim tehnologijama, sukladno svom vremenu. I onda smo 2014. godine odlučili: idemo razviti potpuno novi samostalni produkt koji ćemo moći ponuditi tržištu. Za njegovu izradu koristit ćemo bogato iskustvo u tom poslovnom području i najmodernije dostupne tehnologije. Novi produkt mora omogućiti dostupnost sa svih aktualnih mobilnih uređaja, biti jednostavan do nivoa da ga novi krajnji korisnici mogu intuitivno koristiti bez obuke, ali mora i podržati složenije zahtjeve većih organizacija. Tako je nastala Orka.

Je li Orka cloud aplikacija ili se instalira na serveru tvrtke? Koji su zahtjevi za sistemskim licencama?

Oboje. Može se postaviti na MIT cloudu tako da vam ne treba nikakva hardverska infrastruktura osim internet pretraživača, ali može se i instalirati na vaš server. Orka ne zahtjeva nikakav dodatni trošak licenci, sve tehničke
komponente koje su potrebne su besplatne (Linux OS, Oracle XE baza podataka, Glassfish aplikacijski server, Jasper reporting server).

Koje su osnovne funkcionalnosti Orke?

Zaprimanje zahtjeva korisnika, klasifikacija zahtjeva, delegiranje rješavanja zahtjeva. Sve to integrirano s automatskim emailing sustavom o statusima zahtjeva i izvještajnim modulom. Ako vas zanima detaljnije, kontaktirajte nas pa ćemo vam poslati demo korisnički račun i detaljne upute za Orku.

Može li se Orka integrirati s drugim sustavima koje već koristim?

Imate već uvedenu autentikaciju djelatnika preko Active Directoryja, fakturiranje klijentima kroz ERP, evidenciju kontakata s klijentima u CRM-u, ugovore s klijentima u nekom trećem sustavu itd? Naravno da se sve može integrirati. Pa mi smo softverska tvrtka! U toj prilagodbi vašim potrebama te u lokalizaciji i vidimo našu veliku prednost u odnosu na dostupne internacionalne online helpdesk servise.

Kontaktirajte nas za dodatne informacije ili prezentaciju