HR Portal verzija 4.4 / 2021

 Verzija 4.4. HR Portala donosi novitete koje smo popisali u nastavku.

Ova lista sažeto predstavlja novitete, pojedine točke implementiraju se kod svakog korisnika s instalacijom nove ove verzije, a ostale su na opciju ovisno o potrebama i zahtjevima svakog korisnika.

1. Zahtjev za izmjenom godišnjeg odmora

Novi „zahtjev za izmjenom“ omogućuje svim zaposlenicima da pošalju zahtjev za naknadnom izmjenom svog odobrenog godišnjeg odmora. Takav zahtjev prolazi kroz redovni proces odobravanja voditelja, kao i osnovni zahtjev za korištenje godišnjeg odmora, te po odobravanju radi korekciju u Evidenciji radnog vremena.

2. Dodatni tipovi zahtjeva

U verziji 4.4. moguće je definirati dodatnih vrsta zahtjeva za odsustvo ili prisustvo (npr. zahtjev za rad od kuće, zahtjev za terenski rad itd.).

3. Novi modul „Mape“ za upravljanje i dijeljenje dokumenata

„Mape“ su dodatna cjelina HR Portala koja donosi proširenu mogućnost primjere „Oglasne ploče“, odnosno daje napredne mogućnosti upravljanja dokumentima. Dokumenti koji se objavljuju na HR portalu smještaju se u „mape“ (eng. folder), gdje se svaka mapa može zasebno administrirati na način da se definira dostupnost zaposlenicima za uvid, dodavanje ili mijenjanje sadržaja.
Na ovaj način može se npr. distribuirati dokumentacija vidljiva samo za neke organizacijske jedinice u sustavu, odnosno mogu se implementirati razni procesi iz područja upravljanja dokumentima.

4. Ostale izmjene:

U verziji 4.4. moguće je odvojiti različite hijerarhije odobravanja za pojedine vrste zahtjeva (npr. da pravila hijerarhije odobravanja budu različita za edukacije/plaćene dopuste/godišnje odmore/putne naloge itd..)
Također, moguće je definirati da HR odjel odobrava pojedine vrste zahtjeva kao dodatna razina odobravanja (npr. zahtjevi za edukacije, plaćeni dopust).

Ova mala dorada olakšava rad korisnicima koji u HR Portalu prate zaduženja službenih vozila po zaposlenicima. U tom slučaju kod upisa putnog naloga sustav automatski nudi vozilo odabranog zaposlenika kao prijevozno sredstvo.

Omogućen je pregledan ispis popunjenosti organizacijske strukture tvrtke ili organizacije na odabrani datum.

U verziji 4.4. omogućeno je da voditelj samostalno (ili administrator odjela) definira zamjenu za vrijeme odsutnosti (ranije je zamjenu morao definirati HR Administrator).

U verziji 4.4. omogućena je notifikacija zaposleniku kada se novi dokument veže u njegovu arhivu. HR Administrator može kontrolirati hoće li zaposlenika dobiti email notifikaciju s oznakom pripadajuće opcije kod dodavanja novog dokumenta.