Ako ste korisnik usluga Data-Link Unija računovodstvenog servisa, tada vam HR Portal donosi dodatne prednosti u automatiziranoj i sigurnoj razmjeni podataka s Data-Link Unija sustavima za obračun plaća i/ili računovodstvom.
Integracija je provedena kroz ovih pet cjelina:
Mjesečna priprema i slanje radnih sati vaše evidencije radnog vremena te mjesečnih dodataka na plaću po kategorijama koje su potrebne za svakog djelatnika (redovni rad, godišnji, bolovanje, plaćeni dopust, kategorije s različitim koeficijentima, iznosi prijevoza, mjesečnog bonusa itd..)
Distribucija platnih listi obračuna plaća svakom djelatniku preko HR Portala kroz mobilnu aplikaciju
Integracija kadrovskih podataka između HR Portala i obračuna plaća u Data-Link Uniji, bilo kod dodavanja novih djelatnika ili izmjena podataka postojećih djelatnika – kako bi se izbjeglo održavanje tih podataka na dva mjesta. Real-time obavijesti kod promjene kadrovskih podataka koji su vezani uz prijavu na mirovinsko ili zdravstveno osiguranje.
Sustav zahtjeva za razne potvrde s elektroničkom razmjenom – djelatnik u HR Portalu postavlja zahtjev za nekom potvrdom o plaći (ili bilo kojim drugim dokumentom), zahtjev se elektronički prosljeđuje Data-Link Uniji koji traženu potvrdu vežu na zahtjev – njihov odgovor se elektronički prosljeđuje djelatniku koji je postavio zahtjev
Ako koristite obračun putnih naloga u HR Portalu te ako vam Data-Link Unija vodi računovodstvo, tada vam se odobreni obračun putnog naloga automatski šalje prema Data-Link Unija Pantheon ERP računovodstvu – za knjiženje i JOPPD prijavu