Ostali zahtjevi

Upravljanje ostalim zahtjevima


Djelatnici PJR-a imaju mogućnost slanja „ostalih zahtjeva“ npr. potvrdu o plaći. U lijevom meniju, uz zahtjeve za odsustvom i edukacijom, postoje zahtjevi „Ostali zahtjevi“. Klikom na „Ostali zahtjevi“ otvara se pregled zahtjeva djelatnika koji ih je postavio.

Ostali zahtjevi

1. Rola zaposlenika

Rola zaposlenika na ovom mjestu imati će pregled samo svojih poslanih zahtjeva i mogućnost kreiranja novog zahtjeva.

Pregled postavljenih zahtjeva

Ostale zahtjeve moguće je pregledavati po godini u kojoj su postavljeni i statusu koji može biti: „U postupku“, „Ispunjeno“ i „Odbijeno“.

Klikom na „+ Novi zahtjev“  otvara se prozor u kojem se prikazuje ime i prezime djelatnika koji postavlja zahtjev. Zatim se u padajućem izborniku odabire rješavatelj – djelatnici koji su unutar HR Portala postavljeni kao „Računovodstvo admini“ ili kao „Administratori“ aplikacije. Ostala obavezna polja su „Opis zahtjeva“ i „Svrha“. Prilog zahtjeva je opcionalan.

Novi zahtjev za dokumentom

Nakon što djelatnik klikne na „Zapiši“, odabrani rješavatelj primiti će e-mail notifikaciju da je djelatnik postavio zahtjev s detaljima zahtjeva.

2. Rola ‘Računovodstvo admin’

Računovodstvo admin će pod odobravanjem vidjeti sve „Ostale zahtjeve“,  a brojač će prikazati broj zahtjeva koji su „u postupku“ i odnose se na tog rješavatelja.

Detalji zahtjeva

Računovodstvo admin ispunjava, odbija ili preusmjerava zahtjev u detaljima zahtjeva.

Ispunjavanje/odbijanje ili preusmjeravanje zahtjeva

Računovodstvo admin odbija zahtjev tako da promijeni status u „Odbijeno“ i po potrebi upiše obrazloženje. Zahtjev se može i preusmjeriti drugom rješavatelju odabirom novog u padajućem izborniku rješavatelja. E-mail notifikacija stići će novom rješavatelju.  Zahtjev se ispunjava tako da se promijeni status u „Ispunjeno“, te uz obrazloženje postavi datoteku na, za to, predviđeno mjesto. Ako rješavatelj označi „Prikaz u Dokumenti“, tada će dokument sjesti djelatniku i u „Dokumente“ koje može vidjeti samo on i administrator aplikacije. Djelatniku će također stići e-mail notifikacija o ispunjenju zahtjeva, te će svoj dokument moći preuzeti u zahtjevima pod „Ostalo“.

Kod svakog preusmjeravanja, na pregledu zahtjeva, ostati će trag kod kojeg se rješavatelja zahtjev nalazio prije preusmjeravanja.

Tijek zahtjeva

3. Rola Administratora aplikacije

Administrator, osim što može  za sebe postavljati „ostale zahtjeve“ i ispunjavati ih kao i Računovodstvo admin, može i za druge djelatnike postaviti ostale zahtjeve tako da klikne na „Djelatnici“ u desnom gornjem uglu aplikacije te odabere djelatnika. Zatim ode u zahtjeve pod „Ostalo“ i postavi zahtjev za djelatnika.

Postavljanje zahtjeva za djelatnika

4. Rola Managera

Manager može također za sebe postavljati „Ostale zahtjeve“, i za djelatnike u njegovom odjelu na isti način kao i administrator HR Portala.