Djelatnici PJR-a imaju mogućnost slanja „ostalih zahtjeva“ npr. potvrdu o plaći. U lijevom meniju, uz zahtjeve za odsustvom i edukacijom, postoje zahtjevi „Ostali zahtjevi“. Klikom na „Ostali zahtjevi“ otvara se pregled zahtjeva djelatnika koji ih je postavio.
Rola zaposlenika na ovom mjestu imati će pregled samo svojih poslanih zahtjeva i mogućnost kreiranja novog zahtjeva.
Ostale zahtjeve moguće je pregledavati po godini u kojoj su postavljeni i statusu koji može biti: „U postupku“, „Ispunjeno“ i „Odbijeno“.
Klikom na „+ Novi zahtjev“ otvara se prozor u kojem se prikazuje ime i prezime djelatnika koji postavlja zahtjev. Zatim se u padajućem izborniku odabire rješavatelj – djelatnici koji su unutar HR Portala postavljeni kao „Računovodstvo admini“ ili kao „Administratori“ aplikacije. Ostala obavezna polja su „Opis zahtjeva“ i „Svrha“. Prilog zahtjeva je opcionalan.
Nakon što djelatnik klikne na „Zapiši“, odabrani rješavatelj primiti će e-mail notifikaciju da je djelatnik postavio zahtjev s detaljima zahtjeva.
Računovodstvo admin će pod odobravanjem vidjeti sve „Ostale zahtjeve“, a brojač će prikazati broj zahtjeva koji su „u postupku“ i odnose se na tog rješavatelja.
Računovodstvo admin ispunjava, odbija ili preusmjerava zahtjev u detaljima zahtjeva.
Računovodstvo admin odbija zahtjev tako da promijeni status u „Odbijeno“ i po potrebi upiše obrazloženje. Zahtjev se može i preusmjeriti drugom rješavatelju odabirom novog u padajućem izborniku rješavatelja. E-mail notifikacija stići će novom rješavatelju. Zahtjev se ispunjava tako da se promijeni status u „Ispunjeno“, te uz obrazloženje postavi datoteku na, za to, predviđeno mjesto. Ako rješavatelj označi „Prikaz u Dokumenti“, tada će dokument sjesti djelatniku i u „Dokumente“ koje može vidjeti samo on i administrator aplikacije. Djelatniku će također stići e-mail notifikacija o ispunjenju zahtjeva, te će svoj dokument moći preuzeti u zahtjevima pod „Ostalo“.
Kod svakog preusmjeravanja, na pregledu zahtjeva, ostati će trag kod kojeg se rješavatelja zahtjev nalazio prije preusmjeravanja.
Administrator, osim što može za sebe postavljati „ostale zahtjeve“ i ispunjavati ih kao i Računovodstvo admin, može i za druge djelatnike postaviti ostale zahtjeve tako da klikne na „Djelatnici“ u desnom gornjem uglu aplikacije te odabere djelatnika. Zatim ode u zahtjeve pod „Ostalo“ i postavi zahtjev za djelatnika.
Manager može također za sebe postavljati „Ostale zahtjeve“, i za djelatnike u njegovom odjelu na isti način kao i administrator HR Portala.