ElsaWin
ElsaWin je VW aplikacija koja sadrži svu tehničku dokumentaciju za vozila VW grupacije. Riječ je o starijoj generaciji Elsa programa koji se instalira na server, lokalno kod servisnog partnera. Na radne stanice potrebno je instalirati ElsaWin klijenta.
MIT DMS komunicira sa ElsaWin programom preko aplikacijskog servera kojeg je potrebno instalirati na ElsaWin server.
Podržane su sljedeće funkcije:
• pokretanje ElsaWin klijenta iz MIT DMS-a ukoliko je ElsaWin klijent instaliran, sa mogućnošću automatske prijave,
• otvaranje radnog naloga u ElsaWin na osnovu radnog naloga ili ponude servisa u MIT DMS-u (i sa računala na kojima
nije instaliran ElsaWin klijent),
• ažuriranje podataka o vozilu na osnovu radnog naloga u ElsaWin (i sa računala na kojima nije instaliran ElsaWin klijent),
• prihvat radnih stavki sa radnog naloga u ElsaWin u radni nalog ili ponudu servisa u MIT DMS-u (i sa računala na kojima
nije instaliran ElsaWin klijent),
• ažuriranje baze radnih operacija u MIT DMS-u.
ElsaPro
ElsaPro je nova generacija Elsa aplikacije. Riječ je o web aplikaciji koja se pokreće sa servera u VW grupi. Preduvjet za korištenje ElsaPro je povezanost sa centralnim sustavima VW-a kroz BTAC infrastrukturu.
Komunikacija sa ElsaPro moguća je isključivo preko DMS Backbonea. DMS Backbone je messaging sustav kojeg je pripremio VW, a čija je zadaća omogućiti standardiziranu komunikaciju heterogenih aplikacija sa tvorničkim aplikacijama i sustavima unutar VW koncerna.
MIT DMS za komunikaciju sa ElsaPro (i ostalim aplikacijama koje koriste DMS Backbone) koristi MIT DMS Backbone Adapter.
Podržane funkcije u komunikaciji MIT DMS-a sa ElsaPro su sljedeće:
• automatsko otvaranje radnog naloga u ElsaPro prilikom otvaranja radnog naloga u MIT DMS-u,
• ažuriranje podataka o vozilu na osnovu radnog naloga u ElsaPro,
• prihvat radnih stavki sa radnog naloga u ElsaPro u radni nalog ili ponudu servisa u MIT DMS-u,
• ažuriranje baze radnih operacija u MIT DMS-u.
ETKA
ETKA je elektronski katalog rezervnih dijelova za vozila VW grupe. MIT DMS podržava dva načina komunikacije sa ETKA-om: direktni (kao sa ElsaWin) i preko DMS Backbonea.
U oba slučaja podržana je sljedeća funkcionalnost:
• otvaranje naloga u ETKA-i iz MIT DMS-a,
• povlačenje stavki dijelova iz ETKA-e u dokumente (izdatnice, otpremnice itd. – svi dokumenti koji sadrže dijelove)
u MIT DMS-u.
Dodatno je u slučaju komunikacije preko DMS Backbonea omogućen prikaz stanja skladišta i cijena iz MIT DMS-a u samoj ETKA-u.
FISH/Reserve
FISH/Reserve su aplikacije VW grupe koje prikupljaju podatke o servisiranju svih vozila iz VW grupe i tako omogućavaju pregled cjelokupne povijesti vozila, bez obzira u kojem ovlaštenom servisu su radovi obavljeni. Pregled povijesti vozila je moguć kroz Elsa aplikaciju. MIT DMS je prošao certificiranje i dobio odobrenje od strane VW grupe za slanje podataka u FISH/Reserve.
Za samog korisnika MIT DMS-a ova funkcionalnost nije direktno vidljiva odnosno događa se u pozadini: prilikom otvaranja i zatvaranja (fakturiranja) radnog naloga podaci koji su potrebni FISH/Reserve sustavu (radi se o podacima o vozilu, kupcu, radnim operacijama, uslugama i ugrađenim dijelovima, bez cijena) šalju se preko DMS Backbonea u FISH/Reserve. Nakon zaprimanja u centralnom sustavu vidljivi su svim ostalim ovlaštenim servisima kroz ElsaPro i ostale tvorničke aplikacije.
Service key
Audi, VW i ostale marke VW grupe postupno uvode u upotrebu „pametne“ ključeve vozila koji u sebi sadrže, ovisno o generaciji i modelu, osnovne (VIN, kilometraža) i dodatne (servisne informacije, servisni interval, evidentirane greške i sl.) podatke o vozilu. Na radnoj stanici na kojoj je priključen čitač ključeva MIT DMS ima mogućnost prepoznavanja vozila i očitavanja podataka iz servisnog ključa. Time se ubrzava identifikacija vozila i vlasnika prilikom otvaranja radnog naloga ili nekog drugog dokumenta u MIT DMS-u.
SAGA/2
SAGA/2 je centralna tvornička aplikacija za obradu jamstava. MIT DMS komunicira sa SAGA/2 preko DMS Backbonea (asinkrona komunikacija), a podržana je sljedeća funkcionalnost:
• slanje radnog naloga/zahtjeva za jamstvo u SAGA/2,
• slanje upita/zahtjeva za kulancu.
U SAGA/2 se šalje cijeli radni nalog: kako radne operacije i ugrađeni dijelovi na koje se traži jamstvo tako i eventualne ostale radne operacije i dijelove koje plaća kupac. SAGA/2 obrađuje primljeni zahtjev i kao povratnu informaciju šalje način kako se taj radni nalog treba podijeliti na podnaloge. U slučaju VW mreže u Hrvatskoj, tu povratnu informaciju zaprima KD3 sustav za obradu jamstava na strani uvoznika i dalje prema servisnim partnerima (MIT DMS-u) šalje specifikaciju računa za jamstva.